Ahad, 29 Mac 2009

Sokongan Daripada Ibunda Tercinta


Alhamdulillah dapat update lagi hari nie..berkat sokongan sahabat-sahabat. Ketika saya dalam perjalanan pulang daripada Iskandariah selepas mengajar di Madrasah Al-Imam Al-Syafie, tiba-tiba saya mendapat satu SMS daripada adik saya di Malaysia. Beliau memberitahu bahawa ibu saya sedang melihat blog yang saya buat. Beliau memberitahu yang ibu terharu selepas membaca hasil tulisan anaknya ini. Saya juga turut terharu bila mengetahui perkara tersebut. InsyaAllah saya akan cuba buat yang lebih baik.

Berkat doa mak dan ayah , InsyaAllah anakanda akan buat yang terbaik. Doakan anakanda di perantauan.

Ya Allah berkatilah hidup kedua Ibu Bapaku, panjangkan umur mereka dalam ketaatan kepadaMu, Kasihanilah mereka berdua sebagaimana mereka mengasihani kami sejak kecil.

Mohd Nazrul Abd Nasir,
Bilik 102, Rumah Kedah Hayyu 10,
Kaherah, Mesir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...