Selasa, 28 April 2009

Wajah Baru


Assalamualaikum wbt....

Terima kasih sekali lagi diucapkan kepada al-Fadhil Ustaz Najhie Hayazi( pejuang kecil) kerana sudi memberi tunjuk ajar dalam pembikinan dan kemaskini blog saya...

Kali ini blog ini tampil dengan wajah baru yang lebih bertenaga..berbanding sebelum ini yang agak kurang bermaya,mungkin kerana faktor warna yang agak gelap..

Saya dah lama memikirkan untuk tukar layoutnya..cuma agak kesuntukkan waktu..Alhamdulillah Allah taala memberikan juga sedikit ruang untuk mengemaskinikan apa yang telah ada...

Diharap agar semua sidang pembaca dapat meneliti tulisan saya dengan baik selepas ini..Ruangan komen juga sudah terpampang jelas di bawah setiap post saya..Semoga semua dapat mengambil manfaat...Doakan saya selalu..wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...