Jumaat, 19 November 2010

Pengumuman Penukaran Alamat Web Saya Yang Terbaru..

Sekadar pengumuman kepada semua sidang pembaca, saya ingin mengumumkan kepada semua yang saya telah menukarkan alamat laman saya ke:


Jika ingin membaca tulisan dan pandangan saya, sidang pembaca sekalian bolehlah terus melawat ke laman tersebut tanpa masuk ke laman blogspot.com lagi..

Semoga semua dapat mengambil manfaat daripada laman ini insyaAllah.. Laman ini tidak berubah dari segi konsep dan penyampaiannya..Hanya yang berubah adalah alamatnya sahaja. 

Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada Saudara Muqri Hashim , sepupu saya yang telah membantu di dalam usaha dakwah ini. Semoga Allah taala jua yang membalasnya.. 

Saya mengharapkan doa kalian semua.. 

Saya bersama Syaikhuna al-Allamah al-Muhaqqiq Dr Jamal Faruq al-Daqqaq al-Hasani di Maktab Perguruan Tuanku Bainun

Mohd Nazrul Abd Nasir,
Penuntut Ilmu Masjid al-Azhar al-Syariff & Masjid al-Asyraff,
Rumah Mak Ayah di Pedu.

3 ulasan:

  1. Jazakallah atas info.

    Harap sahabat ustaz yang meletakkan blog ustaz di blogroll masing2 dapat menukar url ustaz.
    Kalau tak tukar, nanti bila ustaz update, diorang tak akan dapat update dari ustaz.

    BalasPadam
  2. assalamualaikum w.b.t ustaz..
    sya ingin meminta izin daripada us utk copy-paste sbrg artikel di web us.
    semoga ini dpt memberi kebaikan dan manfaat pada diri dan org2 lain dgn membacanya...
    sya juga akan menyertakan sekali url us jika sya letakkan artikel ilmu us....
    mohon kebenaran dari ustaz....

    BalasPadam
  3. silakan utk copy paste.. ilmu adalah utk semua :)

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...